Miten pitäisi suhtautua asiakkaisiin, jotka varaavat trimmausajan eivätkä tule paikalle? Ei ilmoitusta, ei perutusta, puh. numero ei tietenkään vasta ja onkin ”salainen”…

Pitäisikö ihan oikeasti ajan varauksen yhteydessä kysyä hetu varmistaakseen henkilöllisyyden ja yhteystiedot ja tarvittaessa maksun saanti?

Ei tarvitse olla Criminal Minds -kaltaisen FBI tutkija tehdäkseen profilointi: samat piittaamattomat ihmiset todistetusti ovat harmiksi ja vaivaksi muillekin ihmisille, yrittäjille ja yhteiskunnalle.

Harmittaa, varsinkin muiden asiakkaiden puolesta, jotka joutuvat jonottamaan viikkoja päästäkseen trimmaukseen.

No, minkä taakse jättää sen edestä löytää. Luonnon laki ;-).

Ei muuta, kun tunnusmerkit ja puhelinnumero ”mustalle listalle” ja tieto kollegoille eteenpäin.